ACTING LIKE

16:00

Top - HERE | Jeans - Zara | Shoes - AMI Clubwear | Sunglasses - zeroUV | Denim jacket - Pull & Bear
Song: Tory Lanez - Acting Like

Então peeps!
Estou aqui outra vez. :)

Neste post mostro-vos o primeiro de três looks em parceria com a SheIn!
A primeira peça é esta camisola de malha com este bordado floral.

É super tendência este tipo de apliques florais e eu acho muito fixe!
Assim que vi esta camisola no site fiquei logo com ela fisgada! Malha de verão e flores, I'm in!

Mantive o resto muito simples para realçar o top.
As argolas voltaram para mim! Estou mega viciada, quanto maiores melhor. :)

Tudo a aproveitar a Primavera?

Tenho novidades já já,
Uns retratos incríveis para vos mostrar!

Até já,
Abraço cósmico,
AA
_______________________________________________________________________________________

Hi peeps!
Here I am again. :)

In this post I'll be showing you the first of three outfits in collaboration with SheIn!

This kind of floral embroidery is really on trend right now and I find it very cool!
As soon as I saw this top on the website I was instantly stuck! Summer knitwear with flowers on it, I'm in!

I matched it with basics to let the top shine through.
Hoops are back for me! I'm super addicted at the moment, the bigger the better. :)

Is everyone enjoying spring?

I'll be back really soon with more news,
I have some amazing portraits to show you!

See you,
Cosmic hug,
AA

1 comentários

AYUMI AJAX 2017

ONLINE PORTFOLIO

behance.net/triangle

FOLLOW ME ON INSTAGRAM

@ayumiajax